Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Cara mengatasi masalah tidur, Insomnia


Tubuh mulai kurang segar, stamina menurun, aktiviti harian terbantut. Apakah punca kesukaran tidur, atau insomnia? Walaupun berasa mengantuk, tetapi masih tidak dapat melelapkan mata meskipun sudah membaca buku, menonton TV dan sebagainya. Walaupun gangguan ini bersifat sementara, tetapi ianya akan menjadi parah jika tidak diatasi. Setiap orang memerlukan masa tidur yang berbeza-beza. Ada yang perlukan 8 jam, atau 4 hingga 5 jam. Tetapi itu tidak mustahak. Apa yang lebih penting ialah kualiti tidur anda.

Lihat seterusnya...



Berita Terkini

[VIDEO] Anaconda Hamil mati digilis di jalan raya

Written By News Terkini on Sunday 4 November 2012 | 04:47

 




Video ini telah diupload pada Awal tahun 2012 di Youtube. Ia menunjukkan seekor ular besar spesis Anaconda yang mati digilis oleh kenderaan dalam keadaan hamil. Anak-anak ular tersebut mati terburai sama dengan ibunya.

Jika anda jenis hati lembut dan halus ibarat kapas, Admin nasihatkan tidak menonton video ini. Ular ini dikenalpasti sebagai Anaconda kerana ianya beranak dan bukan bertelur. Anaconda adalah  haiwan jenis Ovovivipar. Video selanjutnya menunjukkan bagaimana Spesis Anaconda melahirkan anak-anaknya.

Video Anaconda digilis (Abaikan muzik background)




Video National Geographic Anaconda melahirkan anak





Sumber,
www.Melayukini.net
www.Greenboc.blogspot.com


Share-share la ye... :-)

2 comments: